ارغوان

با عشق آشپزی می کنم

ارغوان

با عشق آشپزی می کنم

تولدانه

تولدی با تم بنفش


شربت شاهتوت


لقمه های کشک بادمجان


سالاد توپی


بورک


بورک رژیمی  ( پخته شده در فر)


تارت کشک و بادمجان


سینی چاشنی ( ترشی آلبالو، لبو و کلم قرمز )


تزیین آلو و شلیل به شکل انگور


و کیک تولد یخچالی که به علت ضیق وقت خیلی ساده تزیین شد.



پی نوشت: متاسفانه دسر تو یخچال موند و آخرای کار یادم اومد و دجلوی مهمونها عکس بگیرم.



نظرات 3 + ارسال نظر
parastesh شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 23:11 http://khoda15.blogsky.com/

سلام...تولد خودتون بود

سلام.
تولد دخترم بود.

بانو سرن سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 17:13 http://serendarsokoot.blogsky.com/

خیلی خیلی همه چی هنرمندانه و مامانی بود. دستت درد نکنه عزیزم

ممنونم از تعریفتون!

شیوا دالان بهشت دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 09:14

همه چی عالی. من عاشق بورک هستم چقدر صاف پیچیده شدن دقیقا مثل ترکها . من یه سال و نیمه ترکیه هستم نتونستم شیک در بیارم بورک هامو . تارت ها هم چقدر خوشگل بودن خمیرش نمکی بود؟ راستی دخترتون هم علاقه مند هست به آشپزی؟

خوشحالم که تایید کردید. برای اولین بار پخته بودم.
بله خمیر تارت ها هم نمکی بود.
دخترک فقط غذاهایی که دوست دارد را می پزد. انواع پاستا و بادمجان و....
اما تا جایی که بتوانم سعی می کنم یاد بگیرد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.