ارغوان

با عشق آشپزی می کنم

ارغوان

با عشق آشپزی می کنم

تارت پیتزا

 و این بار تارت پیتزا

آسان و خوشمزه!




که با توجه به اندازه مناسب و راحتی سرو، گزینه مناسبی برای قرار دادن در منوی مهمونی هاست.



ابتدا خمیر نون تارت رو آماده کنید. داخل خمیر تارت رو با یه لایه سس و پنیر بپوشونید و برای 10 دقیقه داخل فر داغ بذارید تا خمیر پخته شه.
وقتی از فر در آوردید، روی اون مواد پیتزاتون رو بریزید. من از گوشت مرغ ریش شده + قارچ + فلفل دلمه استفاده کردم و روی فیلینگ رو با یه لایه پنیر و پودر آویشن پوشوندم و دوباره کمی فلفل دلمه ای و یه دونه گوجه گیلاسی گذاشته و برای 15 دقیقه گذاشتم توی فر.


روی پنیرمون که طلایی شد، آماده است. به همین سادگی !
و من عاشق اون نون تردشم.
نظرات 1 + ارسال نظر
آبی دریا یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:08

دستور تارتتون رو میشه بذارید؟؟؟ممنون
خیلی پایه ی خوبیه .کاش بتونم درست کنم.
واسه ی پسرم که خیلی بذ غذاس میتونم با چیزایی که دوست داره پرش کنم

وقت کنم درست کنم، عکس میگیرم و می نویسم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.